četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Back to school TAG



Are you ready for adventure? 
 
Pozdrav svima,nadam se da ste imali ugodan dan!














Budući da je ,službeno, 18 dana do nove školske godine odlučila sam napraviti nekoliko postova na ovu temu. Najprije,u ovome postu napraviti ću nešto što se ovih dana dosta pojavljuje na većini blogova,a to je Back to school TAG...
 

aplikacija Dreamdays-ukoliko tražite nešto što će vam odbrojavati dane do nečega što iščekujete mislim da je ova aplikacija u redu-ja ju imam na mobitelu i zadovoljna sam s obzirom na svrhu


  1. Koji razred krećeš?
                                 U Rujnu krećem u srednju školu,dakle 1. :D       

2.  Koju srednju školu si upisala?
 
Upisala sam Opću Gimnaziju ,što ste mogli pročitati i u mome prvo blogu: http://katyblogfirst.blogspot.hr/2016/08/20-facts-about-me.html  
 
3.   Kada ti započinje škola?
 
U ovo nisam 100% sigurna,ali mislim da je to 5.9 
 
4.Što ćeš obući za prvi dan škole?
 
Nisam još točno ništa pripremila,ali mislim da će to biti nešto jednostavno ,u svakom slučaju,možda bih izabrala nešto ovome slično:
 
 
5. Koji ti je najdraži predmet?
 
Najdraži predmet svakako hrvatski,ali tu su još i kemija i biologija :P
 
6. Koji predmet ne voliš?
 
Uh,iskreno teško se odlučiti za jedan kao i u prethodnom pitanju,ali najmanje volim matematiku,fiziku i geografiju :/
 
7.Kada se budiš za vrijeme školske godine?
 
Kada imam jutarnju smijenu ,u osnovnoj je započinjala u 7:15 pa sam se najčešće budila oko 6:00. Kada sam išla popodnevnu smjenu tada bih se najčešće budila oko 8:00,nekada i ranije kada bih morala nešto učiti ili pripremati se za nekakav kontrolni. Nisam sigurna da je i u srednjoj jednako kao i u osnovnoj.
 
8. Kakvu imaš školsku torbu?
 
Pa,onakav sportski ruksak kakav većina ima. Uglavnoj je ružičast Pumin ruksak :D Taj isti ću ,vjerujem,nositi i u srednjoj.
 
9.Omiljena stvar u školi?
 
Ja mislim da nam je to svima zajedničko-društvo :D
 
10.Šminkaš li se u školu?
 
Do sada nisam,a ni razrednica nam nije dopuštala,ali mislim da ću sada u srednjoj barem malo :D
 
11. Raduje li te početak školske godine?
 
Da,nisam nekakv tip osobe koji se pretjerano zabavlja ljeti,tako da me povratak prijateljima,novo okruženje i nekakve obaveze raduju :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
To bi bilo to za ovaj blog. Nadam se da vam se svidio i da se i vi barem malo radujete školi te da ste jednako uzbuđeni kao i ja :D
Želim vam puno sreće u novoj školskoj godini!
 


 Voljela bih čuti vaša razmišljanja!

Koji vi razred krećete ?
Kakva su vaša razmišljanja   o početku školske godine?
Kako ste proveli ljeto?
 
Slobodno pišite u komenatrima svoje dojmove i razmišljanja,puno bi mi značilo!
 
Puno pozdrava!
 
Let"s go on an adventure!
 
Katy      

Nema komentara:

Objavi komentar