četvrtak, 15. rujna 2016.

lista nadolazecih filmova




Are you ready for adventure?

Bokic svimaaa,samo da javim da sam upravo u skoli i da je zvonilo,cekamo profesora-razrednika,usao jee,javim se nakon sata ...
Evo me opet,uglavnom,jutros sam pronasla listu filmova koji ce izaci u 2017. Godini. Mene su naslovi ,osobno ,bas zainteresirali i sto je najbolje vecinom su to nastavci dobrih,poznatih filmova za koje mislim da ste ih vecina od vas gledali.
Pa krenimo s tom listom...


1.AVATAR 2




Prvi dio ovoga filma me odusevio ,tema i radnja je vrlo originalna ,a kvaliteta filma na takoder velikoj razini. Zaista nisam ocekivala nastavak ,ali bas me zanima sama tema nastavka i moguci  napredak u kvaliteti filma. Ovo.je film koji sam isla gledati u kino sa sestrom i tatom tako da me na neki nacin uvijek posjeti na lijepe uspomene,sigurna sam da i vi imate slicnih iskustava.

2.World war Z




World war Z je po meni najkvalitetniji horor film sa tematikom o zombijima i slicnim stvarima. Zapravo,jedini film o zombijima koji je zapravo stvarni horor. Također glavni glumac je Brad Pitt.

3. Beauty and the beast 


Ovaj film ce se svidjeti svima koji su ljubitelji  onih disneyevih filmova o princezama i ostalim slicnim likovima. Nisam  sigurna da je ikada napravljen film sa ovakvom tematikom(isprike ako je) tako da se meni osobno cini jako zanimljiv i bas se radujem ovome filmu.

3. Hunger games
Jos jedan dio ovoga filma. Ja sam sa prethodnima bila odusevljena tako da zeljno iscekujem nastavak.  Jedan od boljih akcijskih filmova svakako.



4.Maze runner






Jos jedan dio ovog filma koji je mene odusevio.iskreno,pogledala sam prvi dio i polovicu drugoga ,ali cim budem imala vremena pogledati cu i ostale djelove ,svakako i ovaj koji bas iscekujem i koji ce tek izaci.


5. Anabelle
Evo i jednog hororca. Za sve ljubitelje chukya i svih nastavaka ovoga filma mislim da je ovaj film bas nesto sto ce ih zabaviti i pruziti zadovoljstvo gledajuci ga.




6.Pirati s Kariba
ja sam se ovime bas jako iznenadila. Pa koliko ce praviti djelova ovoga filma? I sto je najzanimljivije svaki dio bude jednaki kvalitetan i zanimljiv kao prethodni,ako ne i zanimljiviji. Veliki sam ljubitelj ovoga filma.

50 nijansi tamnije...

Nikada nisam gledala ovaj film,ali aam mislila kako ce nastavak biti jednako zanimljiv i gledan kao i prvi duo pa eto,tko voli nek izvoli!



To bi bilo to za danasnji post! nadam se da vam se svidio. Molim vas da mi ne zamjerate na mogucim gramatickim i pravopisnim pogreskama,pisem na mobitelu pa mi je malo teze. Ovo je izvanredni post,mozete ocekivati i sutra jedan,nadam se,ako ne onda se ovaj moze svrstati pod redovno. Uglavnom da sam nasla vremena uz skolu da napisem i koji post,to mi puno znaci i stavrno se tesko snalazim sa vremenom i obavezama tako da mi je bas zao sto ne mogu biti redovita kao i prije.
Pozdravljam vas do sljedeceg posta...xoxo
Let"s go on an adventure?

Katy




Broj komentara: 13:

  1. Divan post.Filmovi izgledaju super.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. DIVAN post nisam znao da ce biti novi deo igre gladi
    jedva ga cekam

    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv post.I super ideja.Eto imam listu filmova kojih cu pogledati sledece godine hahah.
    Ako zelis pogledaj moj blog i uslani se:olivandafashionvorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaa nisi svjesna koliko si me obradovala ovim postom, jer nisam znala da će se film ''The Hunger Games'' nastaviti i sad kad vidim ovo jako sam oduševljne, nisam znala ni za ''Annabell'', a ''The Maze Runner'' željno iščekujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jaa sam se bas opradovala i iznenadila,uzivajte 😁

      Izbriši
  5. Odlicna lista draga moja. Ja sam veliki ljubitelj avatara, tako da me je ovaj post privukao na 'prvu loptu'. Inače Anabel cu definitivno morati da pogledam jer sam jako veliki ljubitelj horora. Sve u svemu jako zanimljiv post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti draga! Ja se najvise radujem upravo Avataru ...😘

      Izbriši
  6. Veoma zanimljiv post!
    Film 'Lepoticu i zver' sam gledao u francuskoj verziji, bio je pre par meseci na TV-u, ali svejedno ću pogledati i ovaj :)
    Nisam imao pojma da će se snimati još jedan nastavak Igara gladi, a sad kad sam pogledao trejler, vidim da to uopšte nije to, više podseća na Divergent, nema Ketnis niti ičega prepoznatljivog. Baš šteta
    Sve u svemu sjajan post, verovatno ću pogledati još neke kada budu u bioskopima :)

    Post o takmičenjima -> mravawishes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti,to nisam pogledala ali eto,bas steta ako je tako od takvog filma ocekujes i jednako kvalitetne nastavke,ali eto...hvalaa ti sto si podjelio svoja razmisljanja samnom 😁

      Izbriši