četvrtak, 1. rujna 2016.

Avonovi proizvodi

Are you ready for adventure?

Pozdrav svima!
U ovome blogu napraviti ću recenziju nekoliko Avonovih proizvoda koje sam u posljednje vrijeme naručila i isprobala. Da ne duljim,krenimo s prvim proizvodom.

Riječ je o Avonovom šamponu za kosu. Preko stranice ili kataloga možete naručiti šampone za kosu različitih vrsta i za različite tipove kose. Moja kosa je dosta tanka ,ali gusta pa sam koristila i odgovarajući šampon koji bi preporučila svima sa jednakim tipom kose. Prije ovog šampona ,koristila sam Head and Shoulders koji je bio dosta skuplji ,ali nije nešto osobito odgovarao mojoj kosi.
 Brzo bi mi se mastila i od njega nebi bilo veće koristi.

Avonov šampon koji trenutno koristim je jako dobar,kosa mi se brzo ne masti od njega-mogu izdržati puna 3 dana sa kosom u pristojnom i urednom stanju. Jedina zamjerka u odnosu na ostale šampone ,tijeme mi se počelo malo više perutati ,ali ništa pretjerano više nego kod drugih šampona. Svakako preporučujem ovaj proizvod,kao što sam napomenula možete ga nabaviti za različite tipove kose.



Tu bi posebno istaknula drugi šampon za kosu ,ali ovaj je za gustu kosu. Koristila ga je moja sestra i jako je zadovoljna. Ovaj šampon će vratiti određeni sjaj vašoj kosi i moram primjetiti kako njena kosa nakon ovog šampona zaista izgleda obnovljeno i puno ljepše.



Od avonovih proizvoda koristila sam i kreme za ruke. Vrlo su pristupačne ,a imaju jako ugodan miris i djelotvorne su. Jedna od boljih krema za ruke koju sam probala! Imate ih u različitim mirisima i vrstama. Koristila sam dvije.


Prva je sa šipkom,a druga je mislim sa medom ili tako nečime. Obje predivno mirišu i jako su dobre za svakodnevno korištenje-moja koža je k tome vrlo osjetljiva ,a nakon ove kreme nisam imala nikakvih loših posljedica.




Zaista sam zadovoljna i svakako preporučujem.

Ovdje ću vam ostaviti link avonove stranice:http://www.avon.hr/PRSuite/home_page.page

Na njoj možete naručiti raznu kozmetiku,proizvode za njegu lica,kože,kose ,pribor ,šminku i još mnogo toga. Ja sam sa većinom proizvoda uvijek bila zadovoljna pa svakako posjetite!

To bi bilo to za današnji post,nadam se da vam se svidio

Byee!

Let"s go on an adventure!

Katy 

Broj komentara: 14:

  1. Ja, lično, koristim dosta avonovih proizvoda od preparative, pa do deekorative, i malo je stvari sa kojima nisam oduševljena, a ono što im je definitivno odlično jesu Care kreme za ruke i sama posjedujem jednu

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa da,ja takoder djelim tvoja razmisljanja ,ja sam sa svime do sada bila zadovoljna,ali ovi proizvodi su meni osobno vrh ☺

      Izbriši
  2. Odlican post!Avonove kreme sam probala i svaki put me oduseve,samo su malo vise masne,ali dobro!Sutra mi drugarica donosi katalog,pa cu videti sta cu sada poruciti!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,da s time se slažem,ali nisu pretjerano,meni to i odgovara jer mi se koža stvarno lako suši... super,nadam se da će biti nešto i od ovih proizvoda :D

      Izbriši
  3. super post.probala sam par avonovih proizvoda i super su.

    http://0chiclife0.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja većinu ovih proizvoda nisam nikada probala ali mi deluju jako zanimljivo i mislim da bih mogla da probam ove Avon kreme. Inace veliki sam ljubitelj ove izdavacke kozmeticke kuce, tako da sam Avon sampon za gustu kosu koristila i meni je bio jako dobar, s obziram da imam jako losu kosu. Sve u svemu dobar post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! Ja sam sa ovim proizvodima bila najviše zadovoljna i stvarno nemam veće zamjerke.

      Izbriši
  5. Ne koristim mnogo Avonovih proizvoda, ali hvala na preporukama! Sampon za gustu kosu mi zvuci kao nesto sto bi trebala koristiti :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bio jako dobarr pa preporucujem jos jednom !
      😁😘uclanila sam se 😁

      Izbriši
  6. Great review my dear :D I'm totally addicted to Avon products :D

    I'm a new follower :D Can you follow me back?


    NEW DIY POST | Karlito Fendi Charm.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Tnanks,haha me too,ofc 😘☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicne recenzije, koristila sam onaj 2 sampon i iako imam tanju kosu, bila je jaako meka & imala je onaj savrseni shine

    Check out my blog//If you like it follow, I follow back.
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/people-you-love-can-will-be-people-that.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dada,dragoo mi je da ti se sviđa i da si i ti zadovoljna proizvodima :D

      Izbriši