utorak, 30. kolovoza 2016.

DIY-BCS





Are you ready for adventure?


Hello!
 Jučer nisam objavila ništa na blogu i moram priznati kako mi je dan bio prazan :/
Ali,jučer sam cijeli dan (većinom)  radila za DIY post. Smiješno,ali da trebalo mi je dugo vremena za tri DIY ideje koje ću vam danas pokazati :D
Isto tako,možda izgled ovoga što sam napravila nije baš savršen niti je jednak kao onaj koji sam pronašla na You Tubeu pa sam se dosta dvoumila podijeliti to s vama ili ne,ali sam ipak odlučila to napraviti.
 Moje dosadašnje objave također nisu bile savršene ,ali meni je bitno napredovati i učiti,pa tako isto vjerujem da će sljedeći DIY biti puno bolji.
Fotografije također nisu nekakve kvalitete ,ali mislim da se one bitne stavke jasno vide.
Da ne duljim,krenimo na DIY for school :D




1.Posuda za olovke od plastične boce : 

 DIY koji sam prvi napravila je ,zapravo jednostavniji za napraviti no što izgleda.
Biti će vam potrebne:
                           -  dvije plastične boce
                              -1  zip
                             -  Tekuće ljepilo
                               -Škare ili nožić ukoliko vam je  time lakše odrezati bocu.




Najprije odrežite dvije boce. Prvu na donjem mjestu gdje se počinje sužavati,a drugu na gornjem mjestu gdje se počinje širiti. Dakle,prvi dio biti će kraći,a drugi nešto veći.



Odrežite tako da dobijete ovakva dva dijela:

Kao što možete primjetiti moje nisu baš ravno odrezane ,ali to lako možete urediti običnim škarama jer se sada puno lakše reže.

Nakon što ispravite nepravilnosti ,biti će vam potreban zip . Nanesite na zip malo ljepila sa obje strane i prislonite boce kao što je prikazano na slici dolje:

Držite par minuta  prstima da bi se zalijepilo za boce , a kada bude čvrsto nanesite ljepilo na ostatak zipa  i zarolajte boce kako bi se cijeli zip pričvrstio za boce i povezao ih.

Kada dobijte nešto slično ovome,umetnite olovke unutra i gotovo! Imate jako neobičnu i zanimljivu posudu/pernicu za olovke.

Također je možete koristiti kao samo čašu za olovke. Po meni,ovo izgleda jako simpatično i zanimljivo ,a vrlo je lako za napraviti. Ne izgleda baš uredno ,ali uvijek možete ukrasiti raznim naljepnicama,bojama i slično !

2. Dva načina kako ukrasiti bilježnice za školu!


Biti će vam potrebno :
                                  - 2 bilježnice
                                  - 2 veća bijela papira
                                  - 2 krumpira
                                  - crni marker
                                  - tempere i pribor za tempere
                                  - obična samolijepljiva traka



Najprije obložite bilježnicu bijelim papirom.


Nakon što je obložite bijelim papirom trebati će vam tempere. Za prvu bilježnicu to su: zelena,crvena i narančasta.

Zatim uzmite krumpir. Da,krumpir.  Prerežite ga na pola,a zatim tu polovicu još jednom na pola.


Trebali biste dobiti ovakav oblik:



Nakon toga, takav krumpir(toga oblika) premažite crvenom bojom. Neka ona bude gusta,dakle,nemojte razrjeđivati temperu vodom,niti kist pretjerano vlažiti.


Takav krumpir,otisnite na bijelu bilježnicu više puta.


Dobiti ćete ovakav pomalo neuredan,ali zanimljiv oblik.
Krumpir sada premažite narančastom temperom jednako gustom kao i prva te otisnite na papir dok ne dobijete nešto ovakvo:


Nakon toga,uzmite na kist malo zelene tempere i obrubite ove oblike ovako:


Sada ovo već počinje ličiti na lubenice(nadam se). Pričekajte da se tempera osuši ,a zatim crnim markerom nacrtajte crne točkice,odnosno košpice.

Dok ne dobijete nešto slično ovome  i to je to! Preslatka i zanimljiva bilježnica koja vas uvijek podsjeća na ljeto!

2. način kako možete ukrasiti bilježnice je vrlo sličan ovome i trebati će vam isti pribor. Potrebno je napraviti sve jednako kao i kod prve bilježnice samo u ovome slučaju krumpir oblikovati u trokut ,nanijeti tempere na njega u kojim god bojama vi želite i otisnuti na papir. Dobiti ćete još jednu vrlo zanimljivu i slatku bilježnicu:

Ono što se meni najviše sviđa je ovaj pomalo neuredan izgled ovih bilježnica ,a ujedno vrlo zanimljiv.

3. Organizator radnog stola.

Za ovaj DIY biti će vam potrebna:
                                                    -Bilo kakva kartonska kutija-ja sam koristila onu od žitarica za                                                                                                                  doručak.
                                                   - marker
                                                    -ukrasni papir
                                                   - ljepljiva traka
                                                   - škare


Najprije na kutiji ocrtajte dijagonalu liniju kao na slici dolje:


Kako bi vam dijagonala bila na jednakom dijelu i na drugoj strani kutije na bočnom dijelu kutije povucite ravnu liniju kao na slici dolje:

Zatim od te linije povucite drugu dijagonalu do nasuprotnog kuta kutije te ocrtane linije isjecite škarama:

Sve dok ne dobijete ovakav oblik:


 Nakon toga,ukrasite kutiju ukrasnim papirom. Ja sam izabrala ovaj zeleni kako bi mi dao svježinu radnom stolu,ali vi možete izabrati koji god se vama sviđa:



I to je to! Unutra možete staviti bilježnice,knjige kako bi vaš stol izgledao urednije.








To bi bilo to za današnji DIY BCS. Nadam se da vam se svidio  i da ćete se ,među ostalom,ovime zabaviti ova preostala 5 puna dana do škole!
Do sljedećeg posta xoxoxo


 Malena obavijest na kraju: planiram na blogu otvoriti rubriku: Katy iskreno s vama tako da očekujete tako nešto uskoro,vidjet ćete o čemu se zapravo radi. POZZ...

Let"s go on an adventure?

Katy



                                                                 

21 komentar:

  1. Wow, kako si kreativna *-* stvarčice su predobre i korisne za školu. Imaš moj follow :D

    http://katyblogfirst.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo napravljeno !
    Mislim da sam vidjela video youtuberice koju si spomenula gore i ovo si stvarno lijepo napravila.Vjerujem da ćeš s praksom biti sve bolja i bolja ! :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,vjerovatno jesi. Drago mi je da ti se sviđa :D tome se i ja nadam <3

      Izbriši
  3. Oduševljena sam. Sve si jako lepo napravila. :)
    Učlanila sam se na tvoj blog (#9), pa uzvrati----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti,drago mi je da ti se sviđa :D <3
      hvala,jesam :D

      Izbriši
  4. Prvi DIY je tako originalan i prekul!Oduševljena sam svime sto si napravila :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja zaista ne gotivim ove BTS postove, jer su svi postali isti, monotoni i dosadni, ali moram reci da me je ovaj zaista odusevio. Do sada nisam videla nista slicno, te mi je bilo simpaticno da naucim nesto novo. Predobre ideje, zaista vrlo kreativno..

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti puno! Jako mi je drago da ti sviđa!<3

      Izbriši
  6. Odlican post!Diy su super!Ovo sa flasicom je bas genijalno!
    Pratim te,uzvrati ako zelis!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicni DIY-evi! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrlo kreativno.Deluje super i ja nikada ne uspem da neki diy uradim dobro ali ovo izgleda jednostavno a prelepo.Moram probati.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa,da bas jesu jednostavni,s time cesto i ja imam problema...nadam se da hoces i da ce ti ovo uspjeti ☺💓

      Izbriši
  9. Divan post, draga. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam odusevljena: tvojim pisanjem, fotografijama (čime fotografišeš?) i izgledom bloga, svaka ti čast na uređenju, vidi se da imaš ukusa. Fotografije u ovom postu su baaas lijepe :) Sveske su super, ne mogu da se odlučim koja mi je ljepša. Organizator za sto izgleda veoma jednostavno za napraviti, nadam se da ću uspjeti, drži mi palčeve :D Samo nastavi ovako da pišeš, vjerujem da ćeš brzo napredovati. Član sam tvog bloga jer to definitivno zaslužuješ. Mnooogo bi mi značilo kada bi posjetila moj blog i rekla mi svoje mišljenje ♥ Klik na ime za posjetu ---> Simona's diary Ako ti se dopadnu moji postovi učlani se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno puno! Jako mi je drago da ti se sviđa moj blog,fotografije radim kamerom mobitela (dakle kamera od 13 MP ,stvarno nije nešto,ali dosta vremena uređujem slike preko PICmonkey aplikacije.)Jako mi je drago da ti se sviđa,to mi puno znači. Posjetiti ću tvoj blog :D<3

      Izbriši
    2. I da,držim palčeve za planer :P <3

      Izbriši