četvrtak, 18. kolovoza 2016.

20 OUTFITS


Are you ready for  adventure?

Pozdrav prijatelji!
Kao što sam i rekla u svome prošlom blogu(http://katyblogfirst.blogspot.hr/2016/08/back-to-school-tag.html) ,približava se školska godina i sigurna sam da i vi poput mene sve češće razmišljate o tome! Svima nama je važno kako ćemo izgledati prvi dan škole,pogotovo ako je to prvi dan u srednjoj školi,pa sam odlučila malo vam pomoći i pružiti malo inspiracije za vaše back to school outfite. Ovdje je ,meni najljepših,20 outfita:
 jedana vrlo jednostavna kombinacija,ali po meni jako lijepa i ležerna. Narukvice ili ovakve marame uvijek će osviježiti svaku vašu kombinaciju i učiniti je malo posebnijom.

Nešto što se može pronaći u ormaru svake djevojke jesu ovi kardigani ,koji pogotovo u ovako nježnim bojama svakako odgovaraju za školu. Ova kombinacija može se prilagoditi i proljetnim outfitima prvenstveno zbog ovih sandala koje su također u posljednje vrijeme totalni hit.
Nešto što se meni posebno sviđa  jesu ovi smeđkasti tonovi koji odgovaraju za jesenske outfite. Običan džemper vrlo je jednostavan ,ali lijep izbor za koji ćete uvijek dobiti pozitivne komentare osobito ako ga kombinirate sa nekakvim kožnim jesenskim cipelama i nakitom u istoj nijansi. Ovo je nešto što bih ja najprije odabrala za prvi dan škole.
Još jedna vrlo jednostavna kombinacija. Ova kombinacija je možda za malo više temperature ,ali unosi određeni jesenski štih zbog pletenog šala/marame tako da je vrlo jednostavna,ali idelana za povratak u školske klupe.
Također nešto vrlo moderno,elegantno, ali istovremeno ležerno. Ovu jesen mislim da će vrlo moderne biti svijetlije nijanse ,osobito ove svijetlo ružičaste i bež nijanse.
Ja sam osobno veliki ljubitelj kariranih košulja jer su vrlo jednostavne i ugodne ,a opet osvježavaju kombinaciju i čine ju zanimljivom. Mislim da je karirana košulja ili košulja sa bilo kakvim zanimljivim uzorkom odličanm izbor za školu.
Opet jedna kombinacija za malo više temperature. Sportska i jenostavna.
Ono čega sam veliki ljubitelj u posljednje vrijeme su ovi sivi đžemperi,mislim da svatko treba jedan. Za one dane kada nemate nešto pretjerano volje ,ovakva jedna duksa izvrstan je izbor za odlazak u školu,uz to dodajte i nekakvu simpatičnu kapu i spremni ste!
Mislim da većina cura barem nekada poželi obući suknjicu u školu. Ova kombinacija je vrlo slatka i ženstvena ,a istovremno ležerna i primjerena za školu. Ispod suknjice obucite tajice i slatke ćizmice i to je to!
Prugice su veliki hit u posljednje vrijeme. Jednostavna majica na prugice i poderane hlače idealna su kombinacija za školu :D







Sa svijetlim i nježnim nijansama ne možete pogriješiti.
Vrlo zanimljiv način kako možete kombinirati bijelu košulju i džemper. Osjećati će te se ugodno ,a istovremeno izgledati vrlo lijepo i moderno!,

To bi bilo to za današnji blog! Nadam se da sam vam barem malo pomogla i da ćete sada lakše izabrati svoju back to school kombinaciju.

Puno pozdrava!


Let"s go on an adventure!

Katy












Nema komentara:

Objavi komentar